Przenosimy papierowy projekt w wirtualną rzeczywistość!

Na naszym ostatnim spotkaniu, bez pomocy komputera, projektowaliśmy aplikację na 22 Ogólnopolską Nagrodę Literacką im. Kornela Makuszyńskiego. Dziś przyszedł czas na odrobinę kodowania – poznaliśmy nowe, przyjemne środowisko do tworzenia aplikacji mobilnych – AppInventor i omówiliśmy sobie podstawowe składniki aplikacji – m.in. przyciski, pola tekstowe, etykiety, a także, jak sparować urządzenie mobilne tak, aby zmiany, jakie przeprowadzimy w wyglądzie aplikacji było na nim dostępne od razu – przy pomocy aplikacji MIT Companion.
Kolejnym krokiem w tworzeniu naszej aplikacji było przypisanie, według schematów, które stworzyliśmy ostatnio, jakich komponentów dostępnych w AppInventorze będziemy potrzebować.
Powiemy szczerze, że zakodowanie aplikacji będzie nie lada wyzwaniem, ale jesteśmy w 100% pewni, że damy radę!

zIMG_20150910_172836
zIMG_20150910_162352
zIMG_20150910_162401
zIMG_20150910_172106
zIMG_20150910_172125

zIMG_20150910_172140

Do zobaczenia w przyszłym tygodniu – również w czwartek, o godz. 16 :-)

UWAGA! Pracujemy modułowo i w grupach – oznacza to, że jeśli ktoś z naszych Mistrzów chce jeszcze dołączyć – serdecznie zapraszamy :)

Advertisements

2 uwagi do wpisu “Przenosimy papierowy projekt w wirtualną rzeczywistość!

  1. Pingback: Koziołek 2015 – aplikacja mobilna | Centrum Literatury Dziecięcej

  2. Pingback: Koziołek 2015 – aplikacja mobilna! | Mistrzowie Kodowania

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s